מאמר אורח

תיקון בד לסוכך ע"י הנדימן אפשרי ומומלץ מכמה סיבות שונות. בראש ובראשונה, הנדימנים גובים עלויות שירות נמוכות יותר מאנשי מקצוע אחרים. מעבר לכך, ישנם הנדימנים מוכשרים במיוחד שיכולים אפילו לבצע תיקונים אומנותיים בבדים וסוככים שונים – המשיכו לקרוא.

בדקו מהי המומחיות הספציפית של ההנדימן

אם אתם זקוקים לתיקון בדים של סוככים, בין אם הנזק נגרם בגלל פגעי מזג האוויר, בלאי או סתם יושן הבד, הנדימן בד"כ יהיה האיש המתאים לעבודה. עם זאת, כאשר מחפשים הנדימן לתיקון בד סוכך, חשוב לקחת בחשבון שכל הנדימן מחזיק במומחיות שונה. הנדימנים אינם מחזיקים ברישיון עבודה והם אינם אנשי מקצוע מורשים, לכן לא קיים פיקוח כלשהוא על סוגי הכישורים שיש להם. זו הסיבה לכך שכאשר אתם מחפשים הנדימן, חשוב לשאול אותו לגבי סוגי ההתמחויות הספציפיות שלו, מה שניתן לבדוק ישירות באתר הנדימן פלוס – אתר השוואת מחירי הנדימנים.

מה דורש תיקון בד סוכך?

תיקון בד סוכך דורש מיומנויות וידע ספציפיים, אם כי ניתן לבצע את התיקונים האלו גם באופן חובבני וללא כישורים מיוחדים. הכל תלוי ברמת התיקון שאתם מעוניינים לבצע. אם אתם רוצים עבודה מקצועית, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • בן כמה הסוכך?
  • האם הסוכך כרגע במצב שבו הוא מתפורר או החל להתפורר?
  • האם יש יותר מקרע אחד בסוכך?
  • האם אתם עדים להתחלה של פרימת הבד?
  • מאיזה סוג בד עשוי הסוכך?
  • איך אני מוודא את המקצועיות של ההנדימן?

אם את\ה רוצה לוודא כי ההנדימן מקצועי, כל מה שצריך לעשות זה לבחון את תיק העבודות של ההנדימן. אם בעבר הוא תיקן סוככים מסוגים שונים, סביר להניח שהוא תיעד את העבודות האלו. במקביל לכך, כדאי גם לבקש הפניות מלקוחות ועבודות קודמות של ההנדימן, כדי לקבל מושג על רמת המיומנות שלו. בסופו של דבר, הנדימן מקצועי צריך "להחזיק" היסטוריה של לקוחות מרוצים, ואם אין לו אפשרות לספק לכם המלצות, דרשני – המשיכו להנדימן הבא ברשימה. אז, הטיפ כאן הוא למעשה להקפיד לעשות סקר שוק קצר לפני שאתם מזמנים הנדימן.

לסיכום, כמה עולה תיקון בד סוכך ע"י הנדימן?

באתר הנדימן פלוס תוכלו למצוא מגוון הנדימנים מיומנים בכל מיני תחומים שונים, כמו גם מחירון הנדימן לתיקון סוכך בד. התיקונים יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים, כאשר טווחי המחירים העליונים בד"כ לא יעברו את רף ה-500 – 700 ₪ בממוצע. עם זאת, אנחנו שוב מדגישים שכל הנדימן מחזיק במיומנויות אחרות, לכן המחירים של הנדימנים משתנים בין אחד לשני ובהתאם לרמת מומחיותם. כדי לקבל מושג הרבה יותר מדויק על מחיר תיקון סוכך ע"י הנדימן, אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין הנדימנים של תיקוני סוככים ==> החיסכון בכיס מובטח.